Правила и условия

Правила и условия

I. За нас Услугата https://www.lilacare.bg/  се предлага от Lila Rossa Engros S.R.L. с ­­адрес на управление бул. Волунтари, № 81А, гр. Волунтари, Румъния, 077190 вписана в Търговския регистър под номер J23 / 3719/2016, с уникален регистрационен код RO30482602, наричан по-долу Дружеството.

Можете да се свържете с нас по следните начини:

По пощата на адрес за кореспонденция: бул. Волунтари, № 81A, гр. Волунтари, Румъния, 077190.

По имейл на следните адреси:

[email protected] - за въпроси относно процедурата за подаване на поръчка, начини на плащане, начини за доставка, заявки за връщане на пари и др.;

На телефон: +35924373067

II. Относно LilaCare LilaCare е услуга за електронна търговия, която предлага на своите потребители възможността да закупят показаните продукти. Покупката на продуктите се извършва на база постъпили поръчки през сайта или по телефона.

III. Интелектуална собственост

Цялото съдържание на този сайт (текстове, изображения, графики, бутони, програми, уеб графики, скриптове и др.) е собственост на Правния организатор и неговите партньори и е защитено от авторското право и други закони за интелектуална собственост. Елементите на съдържанието могат да бъдат възпроизвеждани само с изричното съгласие на Правния организатор и с точното упоменаване на източника на информация.

Комбинация от цялото съдържание (дизайн на сайта) е изключителна собственост на Правния организатор и е защитена от същите закони. Използването без писменото съгласие на някой от елементите, изброени по-горе, е наказуемо съгласно приложимото законодателство.

Съдържанието и дизайнът на LilaCare, както и всеки друг материал, свързан с него, изпратен до вас по имейл или предоставен ви, по какъвто и да е друг начин (пример: артикули, дизайн, описание на продукта и всякакви други материали), принадлежат на Компанията и / или негови сътрудници - когато това е изрично посочено - (авторско право) и са защитени от закона за интелектуалната собственост. Нямате право да използвате, възпроизвеждате или разрешавате на никого да използва или възпроизвежда материалите на LilaCare без предварително писмено разрешение от Компанията.

Не можете да използвате рамки (рамки в смисъла на HTML) или техники за рамкиране (техники за рамкиране в смисъла на езика HTML) за търговски марки, лога или друга информация, защитена с авторски права (включително изображения, текст, интерфейси, формуляри) на LilaCare без предварително писмено разрешение от Компанията.

Ограничено, отменяемо и неизключително създаване на хипервръзки към индексната страница на LilaCare е разрешено, стига това действие да не представя услугата на LilaCare във фалшива, подвеждаща, унизителна или обидна светлина. Не можете да използвате логото на Компанията или други графични обекти или търговски марки като част от хипервръзките без предварителното писмено разрешение на Компанията.

IV. Регистрация на потребител Достъпът до сайта LilaCare.bg е безплатен, а лесната навигация в страниците му не е обусловена от регистрацията като потребител (създаване на потребителски акаунт в Сайта). Въпреки това, за да се възползвате от определени услуги, предлагани от Сайта, като например закупуване на предлаганите от него продукти, получаване на бюлетин на LilaCare или проверка на състоянието на вашите собствени поръчки, ще трябва да се регистрирате като потребител (създайте потребителски акаунт на сайта). Регистрацията на потребител изисква предварително приемане от Вас на Правилата и условията за използване на LilaCare и нейната Политика за поверителност. Тези разпоредби представляват договорната основа на отношенията между потребителите и Компанията.

Тъй като правилата и условията за използване и Политиката за поверителност подлежат на промяна, моля, преглеждайте ги периодично. В случай, че вече не сте съгласни с техните разпоредби, моля, не влизайте/използвайте услугите на LilaCare.

Ако използвате този Сайт, вие носите отговорност за запазването на поверителността на данните за достъп във вашия потребителски акаунт, създаден на Сайта, и се съгласявате да поемете отговорност за всички дейности, извършвани от вашия потребителски акаунт, създаден на Сайта.

LilaCare може да продава продукти за деца под 14 (четиринадесет) години, но да ги продава на възрастни, които са упълномощени да извършват плащания онлайн с карта или друг метод на плащане, приет от LilaCare. Ако сте под 14 (четиринадесет) години, можете да закупите продукти на LilaCare само с помощта на родител или настойник.

LilaCare си запазва правото да закрива потребителски акаунти, да променя или изтрива текстове, изображения, хипервръзки или да отказва да продава продукти по свое усмотрение.

V. Лични данни Когато се регистрирате като потребител на LilaCare, ние ще ви поискаме поредица от лични данни, като име и фамилия, имейл адрес, дата на раждане и друга лична информация, която ще ви позволи да се идентифицирате като потребител на услугата LilaCare. Също така, за да се абонирате за бюлетина или сигнали на LilaCare, влезте в страницата, където е представена Политиката за поверителност, за да се информирате относно събраната информация от LilaCare, как се използва, както и вашите права относно защитата на вашата поверителност.

VI. Процедура за закупуване За да закупите и да започнете на притежавате продуктите, предлагани за продажба от LilaCare, е необходимо да преминете през следните етапи: - идентификация и избор на продукта - регистрацията ви като потребител на LilaCare - извършване на плащане за продукти. Плащането се извършва онлайн или чрез банков превод/платежно нареждане, при условията, регламентирани в Глава VII, като крайната цена ще съдържа цената на поръчания продукт с включен ДДС, цената за доставка и, ако е приложимо, цената на зелена такса, в съответствие с разпоредбите на HG448 / 2005г. - доставката на поръчаните и платени продукти ще бъде придружена, ако е необходимо, от гаранционен сертификат, от сертификат относно следпродажбеното обслужване, предоставено от производителя/вносителя/дистрибутора и/или други сертификати, ако е приложимо. Чрез извършване на електронна или телефонна поръчка на LilaCare, вие се съгласявате с формата на комуникация (телефон или електронна поща), чрез която Сайтовете извършват операциите.

VII. Как да купя VII.1. Цена Освен ако не е посочено друго, цените на продуктите, показани на LilaCare, представляват крайните покупни цени и включват ДДС (данък върху добавената стойност от 20%, валиден в България). Крайните изкупни цени могат да бъдат цени, предложени от производителите или доставчиците, или могат да бъдат изчислени според стандартните цени, приложими на нивото на индустрията на предлагания продукт. Крайните покупни цени може да не са най-конкурентните цени за определен продуктов сегмент или за определен период.

LilaCare и нейните доставчици не носят отговорност за грешки в показването по отношение на цените, характеристиките или изображенията на продуктите. Ако поръчка не може да бъде изпълнена поради такива грешки, LilaCare си запазва правото да анулира поръчката без предварително известие.

Онлайн магазин LilaCare полага всички усилия да предостави точна информация за цената и характеристиките на продуктите. Въпреки това, има вероятност някои цени да са грешни. В случай на регистриране на поръчка на нелепа цена, LilaCare има право да анулира поръчката на Купувача.

Продавачът си запазва правото да ОТМЕНИ поръчката, БЕЗ каквито и да било последващи задължения на която и да е страна помежду си или без която и да е страна да може да иска обезщетение от другата, в следните ситуации и не само:

- цените, показани в уебсайта на LilaCare, попадат в категорията ГРЕШНА ЦЕНА и са резултат от съществена грешка, грешка в системата, сървъра или комуникациите между хоста и сървъра за уеб хостинг или ако базите данни са повредени / повредени /променен/ или подложен на компютърна атака, като DENIAL OF SERVICE (DOS), социално инженерство, BOTNET, троянски кон и т.н.

- поръчаният(ите) продукт(и) е в лошо физическо състояние, повреден е или унищожен, негоден за продажба или вече не е в собствените си складови наличности или тези на неговите доставчици / вече не може да бъде поръчан, изтеглен от пазара от производителя/вносителя / дистрибутор, и съответно са заменени с друг модел / друго поколение / друг продуктов клас;

- предоставените от Клиента/Купувача данни в Сайта на LilaCare са непълни и/или неверни.

VII.2. Начини за плащане За плащане на поръчаните продукти можете да изберете някой от следните начини на плащане: банков превод/платежно нареждане или в брой/наложен платеж. Ако сте избрали банков превод/платежно нареждане като начин на плащане, на дисплея ще получите съобщение което ще Ви благодари за направената поръчка и ще Ви предостави съответната информация за поръчката и плащането. Ще получите тази информация и по електронна поща, под формата на фактура (подробности в Глава VII.2.1). Ако сте избрали плащане в брой/наложен платеж, след като направите поръчката, ще получите по имейл съответната информация за вашата поръчка, под формата на фактура, като ще заплатите продукта на лицето, извършващо доставката.

 

VII.2.1. Как да купя и платя продукти от уебсайта на LilaCare по банков път/платежно нареждане?

Можете да закупите продукти от LilaCare, като следвате 3 стъпки: а. Изберете продукта, който искате да закупите, и кликнете върху връзката \ "Поръчай сега \".

б. Въведете / потвърдете вашите лични данни. Тази информация е необходима за коректната и ефективна обработка на направената от Вас поръчка. Моля попълнете коректно формата и посочете лицата, на които се извършва фактурирането и доставката. Имейл адресът е изключително важен, тъй като информацията, свързана с поръчката и поръчаните продукти, ще бъде изпратена по имейл. Неправилен имейл адрес забавя целия процес на поръчка. Освен това, Компанията няма да може да се свърже с вас и да ви информира за състоянието на вашата поръчка. Ако адресът за доставка не е същият като адреса за фактуриране, моля, посочете това, като премахнете отметката от опцията. Адресът за доставка е същият като адреса за фактуриране в края на формуляра. Изберете желания метод на плащане и потвърдете данните, като изберете \ "Следваща стъпка \". Ако адресът за доставка, или адресът за фактуриране, или и двата адреса не са същите като адресите, които сте регистрирали в потребителския акаунт на Сайта, преди да преминете към следващата стъпка в процеса на поръчка, въведете валидните адреси за фактуриране и/или доставка за тази поръчка. Ако сте избрали метода на плащане Банков превод/платежно нареждане, ще получите по имейл фактура с всички данни относно Вашата поръчка, като следващата стъпка е да извършите плащането възможно най-бързо. В процеса на извършване на плащане по банков път/платежно нареждане, трябва да посочите в раздел Данни за плащане на платежното нареждане номера на фактурата, получена по имейл, което представлява потвърждението на направената поръчка.

IX. Гаранционен и следпродажбен сервиз 

За всякакви подробности, свързани с гаранцията, моля свържете се с нас на [email protected] или на тел. на телефон +35924373067


X. Описание на продукта и връщане

LilaCare полага всички усилия, за да гарантира, че информацията, представена на уебсайта, е възможно най-точна. Въпреки това, LilaCare не гарантира, че описанията на продуктите или други свързани материали са точни, пълни, актуални или без грешки. Ако даден продукт, предлаган от LilaCare, се различава от описанието на уебсайта, можете да го върнете в съответствие с разпоредбите на Политиката за връщане на продукти на уебсайта и в съответствие с действащото румънско законодателство.

 

X.I. Срок за упражняване на законното право на отказ

Потребителят има право да уведоми писмено (форма за връщане, която може да бъде намерена в личния акаунт на уебсайта www.lilacare.bg ) търговеца, че се отказва от покупката без позоваване на причина и без неустойки, съгласно Наредба № 34/2014, относно правата на потребителите. Продуктите ще бъдат върнати в рамките на 14 календарни дни от получаване на пакета.

 

X.II Общи разпоредби, приложими при връщане на продукти

Ако възнамерявате да упражните това право, имате задължението да върнете продуктите в състояние, което позволява те да бъдат пуснати обратно в продажба (неповредени, със съответните аксесоари, листовки, в състоянието, в което са били доставени и т.н.) , в рамките на 14 календарни дни от датата, на която Купувачът или трето лице, различно от превозвача, посочено от Купувача, влиза във физическо притежание на продуктите.

 

 

X.III Продукти, освободени от упражняване на законното право на отказ

Потребителят не може да върне закупените продукти:

- които имат удостоверение за разширена гаранция, освен ако не е уговорено друго от страните;

- продукти, които са персонализирани;

- продукти, които вече не могат да се използват повторно от съображения за хигиена или защита на здравето (например: продукти за грижа, грим, който е бил разпечатан и др.).

 

X.IV Последици от упражняване на договорното право на отказ

В контекста, в който продуктите са предмет на законното право на отказ, всички суми, платени на LilaCare, ще бъдат възстановени като плащане за поръчката, по отношение на която е упражнено правото на отказ, с изключение на разходите за доставка.

Съгласно чл. 13, ал. 2 от Наредбата за извънредни ситуации бр. 34/2014 относно Правата на потребителите, Потребителят разбира и изрично се съгласява възстановяването на сумите да се извършва изключително по банков път, което означава, че той се задължава да предостави на LilaCare данните за банкова сметка за превод на суми. Възстановяването на сумата ще бъде извършено в рамките на максимум 14 дни от получаването на пакета. LilaCare има право да отложи възстановяването на сумата до датата на получаване на продуктите обратно. Върнатите продукти ще бъдат изпратени от Купувача до Получателя SC Lila Rossa Engros SRL, адрес - бул. Волунтари, № 81А, гр. Волунтари.

 

X.V Условията за упражняване на законното право на отказ и договорното право на отказ

Купувачът или, в зависимост от случая, получателят на Поръчката, за да упражни правото си на отказ, трябва изрично да информира LilaCare за решението си да се откаже от този договор, като използва недвусмислено изявление/формуляр за връщане. Купувачът може да попълни и изпрати по електронен път от уебсайта www.lilacare.bg предоставения стандартен формуляр за отказ или друго недвусмислено изявление, като използването на стандартния формуляр не е задължително. За да спази срока за отказ, достатъчно е Купувачът да изпрати съобщението относно упражняването на правото на отказ преди изтичането на срока за отказ.

 

 

X.VI Връщане на пакет с куриер

Купувачът или получателят на Поръчката, който желае да упражни правото си на отказ, връщайки продукта с куриер, трябва да изпрати пакета с обратна разписка до SC Lila Rossa Engros SRL, адрес - бул. Волунтари, № 81А, гр. Волунтари.

Когато Купувачът/Получателят на Поръчката не докаже, че действително е доставил продукта на превозвач в съответствие с горното, всички рискове, свързани с връщането на продукта, се поемат от Купувача или получателя на Поръчката.

X.VII Разходи

В съответствие с чл. 14, ал. 2 от Наредбата за извънредни ситуации бр. 34/2014 относно Правата на потребителите в договори, сключени с професионалисти, разходите по връщането на продуктите се поемат от Купувача. По изключение, в случаи на несъответствие между доставените продукти и поръчката, разходите за връщане се поемат от LilaCare. 

XI. Отзиви, коментари, комуникации и друго съдържание Потребителите могат да публикуват отзиви, коментари или друго съдържание; изпращат предложения, идеи, задава въпроси, предлага статии или други материали, стига съдържанието им да не е незаконно, нецензурно, заплашително, клеветническо, да не нарушава правото на личен живот или Закона за защита на интелектуалната собственост; не съдържа компютърни вируси, търговски съобщения, политически, подбуждащи омраза или нетолерантност към етническа, религиозна, расова, сексуална ориентация, колективни съобщения или други форми на спам. За да публикувате рецензии, коментари, съобщения и други видове съдържание, не можете да използвате имейл адреси или фалшиви самоличности. LilaCare си запазва правото, но няма задължението да премахва или редактира всички видове съдържание, публикувано от потребителите и няма задължение периодично да преглежда това съдържание. Публикувайки рецензии, коментари, комуникации и друго съдържание в LilaCare, вие няма да предавате правата на интелектуална собственост по неизключителен, постоянен, неотменим начин, освен ако не е посочено друго от Компанията, на публикуваните материали. Компанията има право да променя, възпроизвежда, предава, адаптира, публикува, разпространява публикуваните от потребителите материали, чрез всякакви средства за масова комуникация, във всяка страна. Публикувайки рецензии, коментари, комуникации и друго съдържание в LilaCare, вие предоставяте на Компанията правото да използва вашето име във връзка с публикуваните материали; да гарантирате, че притежавате или контролирате по друг начин правата на интелектуална собственост върху материалите, които публикувате; че публикуваният материал не нарушава никое от условията за публикуване на рецензии, коментари, комуникации и други форми на потребителско съдържание в LilaCare.

LilaCareима право, но не и задължение, да наблюдава, редактира или изтрива всякакъв вид съдържание или дейности на потребителите на Сайта. LilaCare не поема отговорност за нито един от материалите, публикувани от други трети страни на Сайта. LilaCare има право да не публикува всички коментари и статии, предложени от потребителите.

XII. Форсмажорни обстоятелства

LilaCare, нейните филиали и/или нейните доставчици на продукти или услуги, за които  LilaCareне може да бъде отговорна за закъснения или грешки, произтичащи пряко или косвено от причини извън контрола на LilaCare. Това изключение включва, но не се ограничава до: неизправности в техническото оборудване на LilaCare, неизправности в интернет връзката, неизправности в телефонната връзка, компютърни вируси, ­­­неоторизиран достъп до системите на LilaCare, грешки в работата и случаи на форсмажорни обстоятелства, предвидени от действащото румънско законодателство.

XIII. Реклама LilaCare може да показва на своите страници реклами за продуктите в офертата, които да оцените, и за продукти или услуги, принадлежащи на трети страни. Използвайки LilaCare, приемате нейните Общи условия и Политиката за поверителност, вие изрично се съгласявате да бъдете получател на такива търговски съобщения.

 

XIV. Жалби относно нарушаване на Закона за защита на интелектуалната собственост

LilaCare зачита правата на интелектуална собственост на трети страни. Ако забележите, че Сайтът съдържа информация, която нарушава техните права върху интелектуална собственост, моля, изпратете ни известие на имейл адреса или се свържете с нас на телефонния номер или пощенския адрес, показан в раздела „За нас“ в това споразумение.

XV. Приложимо законодателство Услугите, предлагани от Компанията чрез LilaCare, се уреждат от разпоредбите на румънското законодателство, по-специално от Закон 365/2002 за електронната търговия, Наредба 130/2000 за защита на потребителите при сключване и изпълнение на договори от разстояние, HG 448/2005 и Европейска директива EC/96/2002, която регламентира режима на зелена такса, приложим за електронните продукти.

Правила и условия на LilaCare са предмет на румънското законодателство. В случай на спор, първо ще бъде разгледано споразумение по взаимно съгласие, в рамките на 30 работни дни от регистрацията на жалбата в централата на LilaCare. Ако не бъде постигнато споразумение в рамките на горепосочения срок, споровете между страните ще бъдат отнесени до компетентните съдилища в община Букурещ.

XVI. Представяне на оферта LilaCare си запазва правото да прави по всяко време, всякакви промени в цените и техническите данни, представени в уебсайта на LilaCare, без предварително уведомление. Техническите данни, представени в уебсайта на LilaCare, са информативни и не представляват договорно задължение. Снимките в сайта на LilaCare са информативни и може да има разлики между тях и продукта.